تلویزیون 5۵ اینچ سامسونگ کیولد 4k اسمارت ۲۰۲۱ مدل 55q60a


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 29 آذر 1400
بازدید : 78
نویسنده : black panther

تلویزیون کیولد سامسونگ 55Q60A قدرتمند بسیار زیبا و ظریف طراحی شده است و در نگاه اول توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. مجهز به فناوری Auantum Dot بوده و با از بین بردن بیشتر از یک میلیارد سایه رنگی، تصاویر را طبیعی‌تر و واضح‌تر از مدل‌های پیشین نمایش می‌دهد. این تلویزیون سامسونگ با داشتن کیفیت تصویری ۴K تصاویر را با وضوح کاملی نمایش می‌دهد. مهمترین ویژگی این تلویزیون استفاده از پردازنده Quantum Processor 4K Lite در آن است.

این قابلیت برای Blu-ray و بازی‌های ویدیویی با صدای Dolby Atmos، مهم است. از دیگر ویژگی‌های صوتی این تلویزیون می‌توانیم بگوییم که این دستگاه می‌تواند سیگنال Dolby Digital 5.1 را از طریق HDMI ARC دریافت و به گیرنده منتقل کند. به عنوان آخرین ویژگی صوتی هم این تلویزیون قادر است تا سیگنال Dolby Digital 5.1 (صدای ۵.۱ کاناله) را از طریق کابل نوری دیجیتال دریافت و به گیرنده‌ای که همان دستگاه‌های تقویت صوت جانبی هستند، منتقل کند.

بررسی تخصصی تلویزیون سامسونگ Q60a‌ در زاویه دید امتیاز 5

همچنین دارای فناوری تکنولوژی Auto Motion Plus است و تصاویر سریع و اکشن را با حداقل میزان تاری نمایش میدهد. تلویزیون QLED سامسونگ Q60A دارای سیستم صوتی دو کاناله است و در مجموع از توان صوتی 20 وات پشتیبانی میکند. این تلویزیون 55 اینچ به کمک فناوری دالبی دیجیتال پلاس کیفیت صدای خروجی را بهبود میبخشد.

مقایسه طراحی تلویزیون Q60A و Au7000

همچنین برای این که در این تلویزیون صحنه های سریع و خشن به صورت روان و بدون تاری اجرا شود از فناوری Auto Motion Plus کمک گرفته شده است. رابط کاربری این تلویزیون نیز از سیستم عامل تایزن استفاده می کند که از جمله سیستم عامل های‌ محبوب در میان تلویزیون های مختلف به شمار می‌رود. در تلویزیون های نسل جدید ، توجه زیادی به هوش مصنوعی شده و جزو مواردی است که توجه عموم را به خود جلب کرده است. این قابلیت ها امکان این را دارند که کارایی و عملکرد پیشرفته تری از تلویزیون را در اختیار کاربر قرار دهند. دستیار Google در تلویزیون 55Q60A راه اندازی شده تا از طریق صدای خود ، دسترسی سریع تری به تلویزیون داشته باشد و دستگاه های هوشمند را کنترل سازید.

این تلویزیون نیز شبکه های HD را در حد 4K نمایش می دهد اما از هوش مصنوعی یا AI برخوردار نیست و به کمک هوش مصنوعی اینکار را انجام نمی دهد. در صورتی که این موضوع برای شما اهمیت دارد باید به سراغ تلویزیون سامسونگ Q70A بروید. پردازشگر این تلویزیون قوی تر بوده و دارای هوش مصنوعی نیز می باشد و افزایش رزولوشن را به کمک هوش مصنوعی انجام می دهد. در گوشه‌ی پایین سمت راست نمایشگر درست در جایی که مارک سامسونگ حک شده یک دکمه‌‎ی مخفی کوچک وجود دارد. از طریق این دکمه می‌توانید تلویزیون را روشن خاموش کرده، کانال تلویزیون و میزان صدای تلویزیون را تغییر دهید. برای زمان‌هایی که به ریموت کنترل تلویزیون دسترسی ندارید این دکمه‌ی مخفی به کمکتان می‌آید.

این اثر باعث می شود که حرکات نرمتر ، واضح و زنده تر از آنچه که معمولاً از فیلم ها و تلویزیون می بینید به نظر برسد. این ویژگی فقط در شرایطی اهمیت دارد که بخواهید حرکت در فیلم ها را کمی نرم تر جلوه دهید. یکنواختی سیاه چیست ؟ یکنواختی سیاه به توانایی تلویزیون در نمایش سیاه و سفید به طور مساوی در صفحه نمایش اشاره دارد.یکنواختی کامل سیاه به این معنی است که سایه ها ، آسمان های شبانه و اشیا سیاه کاملاً سیاه بنظر برسند. با وجود قابلیت Apple Air Play 2 نیز می توانید تمام دستگاه های شرکت اپل را به این تلویزیون وصل کنید.انواع ایفون،ایرپاد و .. را به راحتی به تلویزیون وصل کنید و محتوای مورد نظرتان را با این تلویزیون پخش کنید. تنها کاربرانی که این کالا را خریداری نموده‌اند می‌توانند در ارتباط با این کالا نظر دهند.

مقایسه تلویزیون سونی X85j با X90j

می توان دریافت که فناوری حرکت در تلویزیون های سامسونگ Q70A و Q60A متفاوت است. سامسونگ Q70A با Motion Xcelerator Turbo + ارائه می شود که بر اساس رفرش ریت بومی 120 هرتز است در حالی که Q60A با Motion Xcelerator مبتنی بر رفرش ریت بومی 60 هرتز ارائه می شود. Motion Xcelerator Turbo + نسبت به Motion Xcelerator فناوری حرکت پیشرفته تری است که می تواند هنگام استفاده از تلویزیون یامیونگ Q70A به عنوان مانیتور گیمینگ تاخیر ورودی بهتری داشته باشد. یک ورودی کابل آنتن و اترنت نیز از دیگر پورت‌هایی است که در این مجموعه قرار دارند. این کیولد به دلیل برخورداری از خنثی سازی خوب انعکاس نور، میزان اوج روشنایی و افزایش زیاد روشنایی، برای استفاده در اتاق‌های روشن گزینه‌ی خوبی به شمار می‌آید.

در تلویزیون Q60A سامسونگ یک منو به نام Game Bar قرار گرفته که کارایی بالایی برای گیمر ها خواهد داشت. قابلیت ها و ویژگی های موجود در این منو به مراتب بیشتر از Game Mode در تلویزیون های سامسونگ 2020 است. سلام _____ صدای تلویزیون و سیستم صوتی چند برابر شده و در بخش های مختلف نمایشگر صدای اجسام تغییر می کند تا یک صدای واقعی و 3 بعدی در اطراف جریان پیدا کند و نهایت کیفیت در اتاق حکم فرما شود.

Multi View صفحه تلویزیون شما را به دو قسمت تقسیم می کند؛ و محتوایی که مشاهده می کنید را در یک سمت قرار می دهد و محتوای گوشی هوشمند شما را در سمت دیگر منعکس می کند. با قابلیت 100% Color Volume (حجم رنگ صد در صد)؛ فناوری Quantum Dot بیش از یک میلیارد رنگ را ارائه می دهد که با هر سطح از روشنایی؛ این رنگ ها زنده و طبیعی باقی می مانند. تلویزیون های QLED می تواند صد در صد فضای رنگی DCI-P3 را پوشش دهند و فرمت مناسب فیلم های HDR و صفحه های سینمایی را برای تلویزیون ایجاد کنند.

سامسونگ از سیستم عامل Tizen کمک گرفته است و سطح وسیعی از امکانات را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. قیمت تلویزیون سامسونگ 55Q60A شاید نسبت به یک تلویزیون LED معمولی مقداری بالاتر باشد اما به واسطه ی پنل QLED ، موتور تصویر پرقدرت و کیفیت 4K تلویزیون 55Q60A بهترین کیفیت را در بین تلویزیون های مشابه در اختیار شما قرار خواهد داد. تلویزیون جدید کیولد سامسونگ Q60A مدل 2021 به وسیله پردازنده فوق العاده Quantum Processor 4K Lite پردازش می شود، با استفاده از این پردازنده روشنایی صفحه نمایش با توجه به نور محیط تنظیم می شود و همچنین صدای تلویزیون را با تصاویر پخش شده تطبیق می دهد و تصاویری بهینه شده را تحویل شما می دهد.

GAME MODE قابلیتی است که سامسونگ برای گیمرها در نظر گرفته است و تجربه بازی کردن آنها را بهبود می دهد تا از گیم های مورد علاقه خود نهایت لذت را ببرید. با استفاده از این مد گیمرها می توانند با اتصال کنسول های بازی پلی استیشن یا ایکس باکس خود مقدار تاخیر ورودی را کاهش دهند و بازی های خود را با دقت بیشتری اجرا کنند. حتی قابلیت Game Motion Plus به این دسته از کاربران اجازه می دهد تا بازی هایی که دارای صحته های سریع و اکشن هستند را به صورت روان و واضح اجرا کنند. در تلویزیون کیولد سامسونگ Q60A از فناوری بک لایت دوال ال ای دی استفاده شده است. سامسونگ در این فناوری به جای استفاده از یک LED از دو لامپ ال ای دی استفاده می کند و آنها را پشت سر هم نصب کرده است. فناوری نور پس زمینه Dual LED؛ تن رنگ را تنظیم می کند تا بتوانید محتواهای خود را به صورت بهتری تماشا کنید.

جمع بندی و قیمت تلویزیون سامسونگ Q60a

این تلویزیون با طراحی شیک و خاص، جلوه ی زیبایی را به محیط کاربرانش هدیه می دهد و با فناوری و امکانات هوشمندی که دارد مانند دستیارهای صوتی زندگی را برای شما راحت تر می کند. کیفیت تصویر فورکی، فناوری کوانتوم و پردازنده قدرتمند کوانتومی از مهمترین قابلیت های تلویزیون Q60A کیولد سامسونگ هستند. پس اگر به دنبال تلویزیونی با کارایی بالا و طراحی شیک و خاص و امکانات عالی و قیمت مناسب هستید به شما تلویزیون بی مانند سامسونگ Q60A را پیشنهاد می دهیم.

خواه قصد دارید پنج روز در هفته تمرین کنید یا نوع جدیدی از تمرین را امتحان کنید ، ما شما را در جریان پیشرفت خود قرار خواهیم داد و شما را در این مسیر تشویق خواهیم کرد.پس اگر شما جزء افرادی هستید که بیشتر وقت خود را در منزل سپری می کند این برنامه می تواند برایتان بسیار مفید باشد. راهنمای جهانی قابلیت دیگر برای دسترسی راحت شما به بسیاری از فیلم ها و نمایش های تلویزیون است.با راهنمای جهانی همه نمایش ها ، فیلم ها و موسیقی های مورد علاقه شما در یک مکان نمایش داده می شوند.با Universal Guide وقت بیشتری را به تماشا و زمان کمتری را جستجو کنید.

راهنمای جهانی همه برنامه ها ، فیلم ها و موسیقی های مورد علاقه شما را از برنامه های مختلف پخش جریانی جذب می کند و آنها را در یک پلت فرم مرور آسان ارائه می دهد. حتی نمایش ها و فیلم های جدید را براساس آنچه قبلاً تماشا کرده اید پیشنهاد می کند. تلویزیون 55Q60A دارای قابلیت اتصال به دیوار نیز می باشد که شما می توانید با نصب آن بر روی دیوار دکوراسیون منزل خود را متحول کنید و فضایی بسیار جذاب و شیک را ایجاد کنید.




:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری , ,
:: برچسب‌ها: قیمت تلویزیون سامسونگ Q60A کیولد , قیمت تلویزیون سامسونگ q60a , تلویزیون کیولد سامسونگ 55Q60A , قیمت خرید تلویزیون 55 اینچ سامسونگ Q60A , تلویزیون فورکی سامسونگ 55Q60A , تلویزیون ال ای دی سامسونگ , تلویزیون 2021 سامسونگ , تلویزیون q70a , قیمت تلویزیون q70a , خرید q60a ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت من خوش امدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





RSS

Powered By
loxblog.Com